Oldal kiválasztása

CSATLAKOZZ MA TE IS! 

Karantréning
8. nap
Edzünk Együtt!

8. nap
KARMA JÓGA

Ömegvalósítás a jóga ászanák és a meditáció tudatosítása révén

A jóga pózok gyakorlása kezdetben a fizikai testre irányul, viszont a cél az, hogy később a gondolatok kapcsolódjanak az egyes jóga pózokhoz.

A jóga pózok és a meditáció gyakorlásán keresztül növelhetjük a test és az elme tudatosságát. 

PERC NAPONTA

NAP KARANTRÉNING

%

TÖBB MOSOLY NAPONTA (EGYÉNILEG VÁLTOZÓ LEHET)

SZÁNJ EGY KIS IDŐT ÉS… 

...CSINÁLD JUTALOMBÓL

ajándék magadnak
napi szintű meglepetés
ez is kényeztetés

...CSINÁLD ÖNKÉNT

semmi kényszer
jóérzés az egész
érezni fogod a hatást

...cSINÁLD SZÍVBŐL

tárd ki a szívedet
fogadd a felszabadulást
vezessen a szíved

...cSINÁLD PÁRBAN

hangolódjatok egymásra
ösztönözzétek egymást
minőségi idő egymással

Mi a Karma Jóga?

Egyszerű szavakkal a „karma” szanszkritul azt jelenti, hogy „akció”. A karma jóga a jóga négy klasszikus iskolájának egyike; Jnana (tudás), Bhakti (odaadás) és Raja (meditáció). A Karma jóga útja spirituálisabb, és minden egyes cselekedetének szeretettel, tudatossággal és teljes odaadással kell történnie. Sem a cselekvés, sem a gondolat, sem a szó, sem a cselekedet nem lehet önző. 
Hajtsd végre a dharmádat (kötelesség) elvárások és az eredményekhez való ragaszkodás nélkül.

A napi kötelezettségeinket a tudatosság jegyében, kiegyensúlyozott módon kell elvégeznünk. Ahhoz, hogy megfelelő módon cselekedjünk, döntéseinkhez stabil gondolkodásmódra van szükségünk. 
A szőnyegen történő jóga gyakorlásnak elő kell segítenie a helyes kapcsolat kialakítását a testünkkel és az elménkkel, felépítve a teljes tudatosságot. Ez fogja tovább építeni a stabilitást és az egyensúlyt.
Ha az elménk egyensúlyban van a jóga szőnyegen, ugyanezt kell elérnünk a jógaszőnyegen kívül is.

A MAI GYAKORLATSOR

  • Kezdő szint 100% 100%

NÉHÁNY MEGDOLGOZTATOTT IZOMCSOPORT (Nem teljes felsorolás)

  • Alsó hát 52% 52%
  • Bicepsz és tricepsz 29% 29%
  • Csipő nyitó 29% 29%
  • Térdek 41% 41%
  • Nyak 47% 47%
  • Medence 41% 41%
  • Has 23% 23%
  • Vállak és kezek 23% 23%

Mai jóga pózok képekben

A pózokat megelőzi bemelegítő gyakorlat. A rájuk vonatkozó instrukciók, feliratozva a videóban megtalálhatóak. 

 A videó rögzítése telefonnal történik, a  fényviszonyokhoz alkalmazkodunk. Azzal dolgozunk, ami éppen a rendelkezésünkre áll.

FIGYELJETEK ARRA, HOGY A GYAKORLATOK VÉGREHAJTÁSA SORÁN NE FESZÍTSÉTEK TÚL MAGATOKAT. EZ MINDENKINEK A  SAJÁT FELELŐSSÉGE.

LÉGZÉS

Egyenletes ki-be légzés a megadott másodpercig (30s vagy 60s). Lélegzetet ne tartsd vissza.

A VIDEÓBAN A PERCEK LETELTÉT SÍPSZÓ JELZI, így tudtok a pozicióra koncentrálni. 

ÓVINTÉZKEDÉSEK ÉS ELLENJAVALLATOK

Óvatosan és odafigyeléssel (ha szükséges, pózok kihagyásával) kell gyakorolniuk azoknak, akik magas vérnyomással, szív problémával, vagy bemerevedett, sérült hát, váll, derék, csipő, térd izületekkel rendelkeznek.

A tájékoztatás nem teljeskörű!
Ha kétségeitek vannak az állapototokkal kapcsolatban, forduljatok orvoshoz, mielőtt a pózok gyakorlását megkezditek.

Köszönöm, hogy velem együtt gyakorlotok!

Egyeztessünk időpontot online
EDZÉSRE

Share This