Oldal kiválasztása

KARANTRÉNING

7. NAP

A testedzés olyan, mint az élet: annyit kapsz vissza, amennyit beleadsz!

Bear Grylls

Egyszerű, de nagyszerű

Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy nem mindig a legbonyolultabb edzés programok biztosítják azt, ami a testnek szükséges a harmonikus, kiegyensúlyozott működéshez.
3 hónappal ezelőtt, egy magán klinikán kezdtem el dolgozni itt Pozsonyban, ahol megelőzési céllal, vagy sérülést, ortopédiai jellegű műtéteket követően segítem a pácienseket a felépülésben a jógát is felhasználva.
Azt tapasztaltam, hogy a legfontosabb tartó izmokat elfelejtjük megerősíteni, vagy éppen nyújtani. Nem  foglalkozunk velük, miközben az élet más területéről is tudjuk, hogy elég nehéz egy házat felépíteni megfelelő alap nélkül.
Hiszek abban, hogy erősítő és lazító, nyújtó gyakorlatok megfelelő kombinációjával megelőzhető lenne sok kellemetlenség az életünkben. 

NAP-ÜDVÖZLET SZÉKEN

A széken ülő Surya Namaskar variáció (a nap üdvözlete széken ülve) elsősorban ülő munkát végzőknek, idősebb  vagy rehabilitációs kezelésben résztvevő embereknek szól.
Ezt a jóga variációt, akár számítógép előtt ülve is elvégezhetitek, ha a testeteket szeretnének egy kicsit átmozgatni, vagy ilyen módon megmasszírozni.

Ahogy a neve is sugallja, a klasszikus Surya Namaskar (Sun Salutation / Nap-Üdvölet) gyakorlatnál a széket támasztékként használjuk.
A klasszikus Nap-Üdvözlet (Surya Namaskar) ilyen jellegű mödosítása lehetőséget ad arra, hogy minden korosztály elkezdje beépíteni a jógát a napi rutinba. Mivel oly sokan szeretnék kipróbálni a jógát a napi rutin részeként.

HOZD KI MAGADBÓL A LEGTÖBBET

PATTANJ FEL ÉS CSINÁLD
MAGADÉRT

A KARANTRÉNINET BÁRMIKOR ELKEZDHETED. TELJESEN MINDEGY MELYIK NAPOT VÁLASZTOD. 

A videó rögzítése telefonnal történik, a  fényviszonyokhoz alkalmazkodunk. Azzal dolgozunk, ami éppen a rendelkezésünkre áll.

FIGYELJETEK ARRA, HOGY A GYAKORLATOK VÉGREHAJTÁSA SORÁN NE FESZÍTSÉTEK TÚL MAGATOKAT. EZ MINDENKINEK A  SAJÁT FELELŐSSÉGE.

LÉGZÉS

Egyenletes ki-be légzés 60 másodpercig (1-12. pozició) és 120 másodpercig (13. pozició), amíg a pozíciókat tartjuk. Lélegzetet ne tartsd vissza.

A VIDEÓBAN A PERCEK LETELTÉT SÍPSZÓ JELZI, így tudtok a pozicióra koncentrálni. 

ÓVINTÉZKEDÉSEK ÉS ELLENJAVALLATOK

Óvatosan és odafigyeléssel kell gyakorolniuk azoknak, akik bemerevedett hát, derék, csipő, térd izületekkel rendelkeznek.

A tájékoztatás nem teljeskörű!
Ha kétségeitek vannak az állapototokkal kapcsolatban, forduljatok orvoshoz, mielőtt a pózok gyakorlását megkezditek.

  • KEZDŐ SZINT 100% 100%

PÓZOK FÓKUSZA – IZOM CSOPORTOK

  • SZÍV NYITÓ 30% 30%
  • TÉRDEK 38% 38%
  • ALSÓ HÁT 30% 30%
  • VÁLLAK, KAROK 30% 30%
  • CSIPŐ NYITÓ 15% 15%

eGYEZTESSÜNK IDŐPONTOT ONLINE KONZULTÁCIÓRA

FORMÁLD A NAPI ÉLETEDET
alkosd meg az életet amit szeretsz

  • SZEMÉLYI EDZÉS
  • YOGA / ASANA WORKOUT
  • SZEMÉLYES ÉLETVITEL COACHING
  • WordPress ALAPÚ HONLAPOK KÉSZÍTÉSE
Share This