Oldal kiválasztása

A videó rögzítése telefonnal történik, a  fényviszonyokhoz alkalmazkodunk. Azzal dolgozunk, ami éppen a rendelkezésünkre áll.

FIGYELJETEK ARRA, HOGY A GYAKORLATOK VÉGREHAJTÁSA SORÁN NE FESZÍTSÉTEK TÚL MAGATOKAT. EZ MINDENKINEK A  SAJÁT FELELŐSSÉGE.

KARANTRÉNING 6. NAP

A mai napon szék jóga gyakorlatokat fogunk együtt csinálni. 
Rengetegen végzünk ülő munkát, vagy órákat ülünk az autóban, tömegközlekedési eszközökön. 
Bemutatok néhány gyakorlatot, amit akár munka közben is végre tudsz hajtani, ha úgy érzed, hogy elfáradt a nyakad, hátad vagy éppen a derekad. 
A test meghálálja az ilyen szintű odafigyelést. 

SZEMÉLYI EDZÉS

YOGA

ONLINE COACHING

SZÉK JOGA

HOLD-ÜDVÖZLET

Hangúlyos terület:
Csipő, medence, vállak területe

A fenék és a lábak, minden pózban alá vannak támasztva a szék ülő felületével.

A mai szék jóga szekvenció hasonlít a legjobban  a Hold-üdvözlet (Chandra Namaskar) eredeti pózaihoz. Minden póz a légzéssel koordinálva történik. Ha az adott sorozatban szereplő pózok bármelyike kihívást jelentene, dönthettek úgy, hogy kényelem szerint módosítjátok azokat. A legfontosabb dolog, amit meg kell jegyezni, az az áramlás,  lélegzet és lágyság a mozgásban.
A teljes sorozatot négyszer (1 sor a képeken látható 14 gyakorlat) kell elvégezni. A videóban, megcsinálom a sorozatot négyszer.
Szükség esetén fokozatosan növelhető további néggyel körrel.

Egyentletes ki- és belégzés. A pózokat tartsátok 3-5 légzésig.

ÓVINTÉZKEDÉSEK ÉS ELLENJAVALLATOK:

Óvatosan és odafigyeléssel kell gyakorolniuk azoknak, akik bemerevedett váll, csipő, térd izületekkel rendelkeznek.

A tájékoztatás nem teljeskörű!
Ha kétségeitek vannak az állapototokkal kapcsolatban, forduljatok orvoshoz, mielőtt a póz gyakorlását megkezditek.

A tréning hossza (percben)

Keress bátran, ha úgy érzed, hogy segítségedre lehetek a terveid, álmaid megvalósításában. 

“A jóga tükör, belülről pillanthatjuk meg magunkat benne.”
B.K.S.Iyengar

Share This