Oldal kiválasztása

 Karantréning 4. nap

Meglehetősen beborult az idő. A hőmérséklet 10 fokkal esett tegnaphoz képest. Ez viszont nem lehet akadálya annak, hogy ma is együtt edzünk. 
A 4. napon, egy 15 perces nyújtó gyakorlatot állítottam össze Nektek. A poziciókat megadott ideig kell tartani. A videóban és a képek alatt is megtaláljátok, hogy hány másodpercig (pl. 30s) maradjatok az adott pozicióban. 
A jóga szekvenciát ajánlom későbbi gyakorlásra, ha éppen fáztok, kihültetek. A gyakorlatsor fejleszti a légzés funkciót is. 

15 perces jóga szekvencia

Könnyen végrehajtható

Hát alsó és felső részének nyitása

Combhajlító és a gerinc izmainak nyújtása

“A mozgás végtelen, így te magad határozod meg azt a pillanatot, amikor a kép formát ölt, te teremted meg az időt, amely múlik, megáll, átalakul aszerint, hogy mit kezdesz vele.”

                                                                                                                                   Oliviero Toscani

A 15 perces jóga szekvencia a hát alsó és a felső oldalának kinyitásával kezdődik. Az oldalra hajlítás (oldalirányú) jóga póz hangsúlyozza a mélyebb légzést, ezáltal segítve az allergiával és a megfázással kapcsolatos tünetek leküzdését.

A térdelő póz nyújtja a combhajlító izmokat, miközben biztosítja a test egyensúlyát oldalirányú hajlításnál.
A gyakorlat során magabiztosabbak lesztek az egyensúly megtalálásában és megőrzésében, a légzésben, valamint a test stabilitásának biztosításában.
A jóga pózok magukba foglalják a vállak, a karok, a mély izmok, a combhajlító és a térd körüli izmok nyújtását.

 A videó rögzítése telefonnal történik, a  fényviszonyokhoz alkalmazkodunk. Azzal dolgozunk, ami éppen a rendelkezésünkre áll.

CSINÁLJATOK 1 KÖRT. 

FIGYELJETEK ARRA, HOGY A GYAKORLATOK VÉGREHAJTÁSA SORÁN NE FESZÍTSÉTEK TÚL MAGATOKAT. EZ MINDENKINEK A  SAJÁT FELELŐSSÉGE.

ÓVINTÉZKEDÉSEK ÉS ELLENJAVALLATOK:

  • Kerüljétek a gyakorlatot, vagy nagy odafigyeléssel végezzétek, ha váll, csipő, derék vagy térd problémáitok vannak.
    A tájékoztatás nem teljeskörű! Ha kétségeitek vannak az állapototokkal kapcsolatban, forduljatok orvoshoz, mielőtt a póz gyakorlását megkezditek.

 Kellemes edzést!

KARANTRÉNING 4. NAP
15 perces jóga szekvencia elemei képekben

Egyenletes ki és belégzés a pozició közben.

A tartáshoz kapcsolódó idő jelölése: 15, 30, 45, 60 másodperc (secundum) = 15s, 30s, 45s, 60s
Az ülő előrehajlásnál használhattok joga hevedert v. bármilyen szíjat. A térdelő poziciónál támogassátok a térdet egy párna, törölközö vagy pléd aláhelyezésével. 

Share This