Oldal kiválasztása

KARANTRÉNING 13. NAP

A mai edzésnél, 3 póz (Kobra-póz, Plank-Póz és Alsó Térdelő Támasz -Póz) variációióból állítottam össze a gyakorlatsor vázát. A térdelő pozicióknál javaslom a pléd vagy törölközö használatát a térdek alá. 

NEHÉZSÉGI SZINT

  • KEZDŐ 33% 33%
  • KÖZÉPHALADÓ 63% 63%
  • HALADÓ 4% 4%

IZOMCSOPORTOK, AMIKEN TÖBB, MINT 50%-BAN VAN A FÓKUSZ

Has (61%); Csipőhorpasz (55%); Combfeszítő (61%); Vállak és Karok (58%)

 

IZOMCSOPORTOK, AMIKEN TÖBB, MINT 25%-BAN VAN A FÓKUSZ

Bicepsz és Tricepsz (32%); Combhajlító (35%); Szív nyitó (32%); Csípő nyitó (47%); Térdek (32%); Alsó hát (35%); Középső hát (25%)

 

IZOMCSOPORTOK, AMIKEN KEVESEBB, MINT 25%-BAN VAN A FÓKUSZ

Kéz egyensúly (23%); Lábfej és boka (2%);
Nyak (2%); Medence (17%); Felső hát (20%); Csukló gyakorlatok (2%)

TRÉNING HOSSZA (percben)

Gyakorlatok, sorrend szerint képekben

(Bizonyos gyakorlatokat csak egy oldalra mutatják a fotók. A gyakorlás során a másik oldal is végrehajtásra kerül.)

A videó képi és hang rögzítése telefonnal történik. Azzal dolgozunk, ami éppen a rendelkezésünkre áll.

FIGYELJETEK ARRA, HOGY A GYAKORLATOK VÉGREHAJTÁSA SORÁN NE FESZÍTSÉTEK TÚL MAGATOKAT. EZ MINDENKINEK A  SAJÁT FELELŐSSÉGE.

Az edzésnél az alábbi zene szól a háttérben:
Cityscape Music – 3 Hours of Ambient Study Music with City Background Video 

ÓVINTÉZDKEDÉSEK ÉS ELLENJAVALLATOK

A gyakorlatokat kerülni kell, vagy odafigyeléssel kell végezni, ha a következő problémák fennállnak:

  • Sérv
  • Hátsérülések
  • Térdsérülések
  • Vállsérülések
  • Carpalis alagút szindróma
  • Fejfájás
  • Terhesség
  • Hasi műtétek

A tájékoztatás nem teljeskörű!
Ha kétségeitek vannak az állapototokkal kapcsolatban, forduljatok orvoshoz, mielőtt a pózok gyakorlását megkezditek.

A MAI GYAKORLATOK NÉHÁNY, LEHETSÉGES ELŐNYE

  • Erősebb és rugalmasabb gerinc
  • Aktivizálják a belső szerveket, kimondottan hasi és mellkasi tájékon
  • Segítik az emésztést, támogatják  a reproduktív és húgyúti rendszert
  • Segítik szabályozni az anyagcserét
  • Erősíti a comb- és farizmokat
  • Megnyitják a mellkast, a vállakat, tonizálják a hasizmokat
  • A gyakorlatok stresszoldóként működhetnek
  • Enyhíthetik az isiász és az asztma tüneteit
Share This